zondag 5 september 2010

gevraagt f75 & topvoorwerp in friesland,,, TOPSTUK! zilver

Aangeboden: gevraagt f75 & topvoorwerp in friesland,,, TOPSTUK! zilver Prijs: Zie omschrijving

GEVONDEN MET MIJN F75 MAAR LIEFST OP 40CM DIEPTE
OP HET ZELFDE STUK LAND MEERDERE MOOIE ZILVEREN MUNTEN EN NOG EEN PAAR PRACHTIGE ZILVEREN VOORWERPEN WAARVAN DE HERKOMST NOG NIET DUIDELIJK IS FOTO'S VOLGEN NOG DUS EEN SUPERDAG!.

prachtig stuk zilver op mijn eerste zoekdag van dit jaar 4 stappen in het land en bingo!
wie kan mij vertellen wat dit is? het heeft een bevestiging van een lint en heeft een mooi bewerkte steekspelt op de achterkant beetje lomp niet scherp wel lomp en is nog helemaal intact
het is puur zilver en mooi bewerkt wie weet uit welk jaartelling dit is en Wat dit voor werp inhoud ?
ben wel nieuwsgierig wat dit is want ik ben dit nog nooit tegengekomen in mijn carrière.
dus je kan het spelden en hangen volgens mij
ra ra wat is dit?

TEKOOP GEVRAAGT GEBRUIKTE F75 METAALDETECTOR 1 OF MEERDERE MET SNELLE BETA LING
meer info